Meestetantsupidu alga!

Täna siis hakkab lõpuks kaks aastat oodatud tantsupeo ettevalmistus. Reaalselt! Tuleb liigijuht kohale ja puha. Loodetavasti sõimab meid. Eriti mind, aga ka teisi. Mind siiski natuke rohkem. Ja ma lahkun nuttes harjutusväljakult ja võin minna koju tööle:-)

Võiks arvata, et nüüd on sammud selged ja tuju hea, aga taevas teab, et rohkem närvis olen ma elus olnud vaid ühe korra elus. Hea küll - kaks korda. Kell näitab, et pulss on pidevalt 150 ligi, kuigi istun tooli peal ja vaatan vaid tantsuvideot:-) 

Kogukondlike teemadega lähen ma alati närvi ja hakkan kihelema nagu nõgesepõld. Kurja küll see on? Kirjutan täna Rändlaste jaoks lausa spikri vildikaga käe peale nagu koolipoiss, kes hiina keele eksamil spikerdab. Higistan, higistan, higistan ja juba mahub isegi motivatsioonisärgiks ostetud Tarvanpää tume hame mulle selga.  Ärge öelge, et see on kuumus. Ma ei maga, ma ei söö...

Loodame parimat, et ainult libastun, kukun ja veeren pikali kõik tuhanded staadionile kogunenud mehed üle Eesti ning lõpetan infarkti või insuldiga kohalikus haiglas. :-) 




Pilt on tehtud eilse proovi ajal. Kõik õigused mulle!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

nooruse muretud mängud

Täna hommikul hakkas üks auto tänaval huilgama. Ärkasin üles. Viimasel ajal on uni arusaamatult hea. Magan mõnikord seitse-kaheksa tundi ja ...