Uni

Magasin 7 tundi jutti. Magasin nagu laps. Arst käis hommikul, aga rääkis ainult seda, mida tema tahtis, midagi olulist küsida ei saanud. Tal on täna ka operatsioonid. Homme ka päev. Ütles lahkudes, et võtab tugevad valuvaigistid maha ja muud asjad ka. Kohe tundsin korraks ka valu pärast ta lahkumist jälle. Samas, mul on punane nupp. Igal juhul on hea olla. Ainult kirjutamisvõimalusi pole. Ja täna veel ei tohigi püsti tõusta pikalt. Siis ka vaid rulaatoriga. Äkki saab homme veits kirjatööd teha. Natuke hakkab kiireks minema. Ma üldse ei arvestanud võimalusega, et arvutit ei saa kasutada. Aga mõtleme siiski positiivselt. Olen juba 2 korda kõrvalise abita tualettruumi pääsenud. Mul on mugavaid asendeid. Ma olen maganud korralikult - korralikumalt pole sel aastal üldse maganud. 7 tundi jutti on kindlalt mu selle aasta rekord.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

nooruse muretud mängud

Täna hommikul hakkas üks auto tänaval huilgama. Ärkasin üles. Viimasel ajal on uni arusaamatult hea. Magan mõnikord seitse-kaheksa tundi ja ...