Roheline

 


Täna istusin teatris ja vaatasin, kuidas õues iga minutiga aina rohelisemaks läks. Oli päris kohutav. Ongi suvi käes. Kuu aja pärast võib A-ka traagilist lauset korrata - kuus palgapäeva jõuludeni. 



Jalutan viimastel päevadel aina rohkem. Ühelt poolt on auto ülevaatus tegemata. Tõesti ei viitsi ühelgi hommikul minna sinna seisma. Teiselt poolt - jala on mõnus. Otsisin täna sandaalid välja ja ilmselgelt on nad mu selle aasta lemmikjalanõud. Nii vähe, kui ma korterist üldse suvel välja tulen. Sain korraga aru, et see talv on minu rõõmuvarud sajaga ammendanud. Pärast kõiki neid sõitmisi ja kiirabitsemist üle maa olen väikese puhkuse välja teeninud. Valmistun vaikselt vanadekodusse kolimiseks ja pildistan erinevate vanadekodude aknaid:-) Siin siis Pika tänava oma. Armas. Kuigi nii üksildane. 


Kui keegi teab, kust saab osta vanadekodude aktsiaid, siis andke mulle teada. Kuigi sel ajal on vast eutanaasia ka lõpuks legaliseeritud, ma loodan. Kui mina lõpuks paari aasta pärast vanadekodusse jõuan. Siis ei peagi pikalt piinlema. 

Kirjutan täna veel läbi öö ja homme siis asjalikuma poole peal. Ostsin eile meeltesegaduses endale suure kilose paki komme. Väga paha on olla. Teinekord on targem viina osta. Kommid on kuradist:-) Aga homme ausõna lähen trenni... Reedel siis Tartu-trip. Saame lõpuks Petserimaa igatsuse äkki mingil kujul kokku lepitud. Ja äkki Marko käest kuuleb midagi ka raha kohta? Kuigi nüüd on augustini kõik kaetud, siiski ei peaks midagi lihtsalt kinkima. Piibli hambad ongi juba kollaseks kiskunud.  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

nooruse muretud mängud

Täna hommikul hakkas üks auto tänaval huilgama. Ärkasin üles. Viimasel ajal on uni arusaamatult hea. Magan mõnikord seitse-kaheksa tundi ja ...